sunny beach

när man är i skåne så blir uppdateringen lidande!
Varje dag sen vi kom hit så har vi badat och solat och bara haft det så jävla bra !

Elin och jag skulle egentligen åkt hem igår men eftersom det är så jävla bra här så stannar vi lite längre, hoppas inte adam har nått emot det haha.

Igår va en händelserik kväll, lite besvikelser, lite tjaffs, fimp i ansiktet, nattbad, och chill på stranden.
jag vill verkligen inte åka hem :o  det är rätt sjukt hur man kan förälska sig i en annan stad så fort. Göteborg är ingenting jämfört med skåne iallafall inte nu på sommaren, hit kommer jag komma oftare kan jag lova ;))

Idag vette jag fan vad som händer, det blir väl att åka till Falsterbo och kolla in lite där och sen bada igen för det är så sjukt varmt! Klagar gör jag iallafall inte ;)

Btw så saknar jag alla sötnosar hemma, om ni hade varit här med mig så hade jag nog levt så bra att jag hade dött lycklig. På riktigt!!

När jag kommer hem så ska jag ladda upp MASSA fina bilder som jag tog när vi va ute med båten, gosh jag önskar att jag tog med mig kamerasladden hit... :P

Men nu ska jag sticka.
pusspussspusspusspusspussspuss <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0