we are the westcoast, the mighty mighty westcoast

tjaa!
ligger i soffan och kollar på Bring it on, in it to win it!  jag älskar alla dom bring it on filmerna som kom efter den första, ettan suger!

iallafall igår så åkte jag frida och kajsa hem till emma där hon skulle ha födelsedagsmiddag, sen kom även hennes två kompisar alexandra och kristine, kristine och jag har även konfimerats tillsammans haha världen är liten!
sen åkte jag och frida hem för vi är panka :/ men väl hemma så myste jag med min syster oså innan vi somnade :D

idag vaknade jag as trött och är fortfarande as trött, men troligtvis ska jag vara med madde och elin sen. Annars blir det twilightkväll och tvspel haha :D

nu ska jag göra nått att äta och sen ska jag piggna till verkligen. såhär kan jag ju inte vara
Snart är det julafton förresten :DDD längtar, sen är det nyår snart med. lovely <3







Hahahha jag var taggad igår innan jag skulle åka till emma :D
Puuuuuuss&Kraaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0