take that chick

hej och godjul i efterskott på er :D

igår hade jag en jättemysig och bra dag/kväll. Det började med att alla i familjen + farmor och farfar, kattis och robin kom hem till oss. Vi åt mat, kollade på kalle anka och öppnade julklappar.
Jag fick 4 jättefina skålar, 9 dicksglas som också var jätte fina, handdukar (på något sätt känns det som att mamma vill att jag ska flytta haha) sen fick jag underkläder, armband, britney spears parfym, nagellack, pengar av farmor och farfar och morfar. 

Efter att alla hade öppnat sina julklappar och vi hade suttit och pratat och bara umgåtts ett tag så åkte alla hem och jag, mamma, pappa och sebastian åkte till ytterby. Hem till kusinernas Farmor och farfar. Där va hela deras familj oså morfar. Dom öppnade sina paket och vi fick pengar av morfar, när jag såg att amanda rebecka och bella hade fått varsin onepiece så blev jag vääääldigt avundsjuk och ville med ha en så jag försökte fjäska lite med mamma men hon var jätte anti emot sånna. Dock fick jag hela släkten på min sida och morfar tyckte så synd om mig så han sa att jag skulle beställa en så betalar han. Helt underbar morfar !<3

Så japp jag har beställt en lila onepiece som antagligen kommer om 12 dagar eller nått. lång väntetid :/
Idag ska jag bara vara hemma och passa hunden, mamma och pappa ska iväg och jag börjar bli sjuk så detta kommer lämpligt. det blir en rejäl myskväll med film, massa julgodis och sånt :D

bilder på julklapparna kanske kommer någon annan dag, just nu orkar jag inte ta.
ni kan iallafall få se en bild på bella i sin onepiece :D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0