Take chances for what you love

Hellu!

idag har jag bara varit i skolan och gjort absolut ingenting, när jag kom hem så la jag mig i sängen och sov i två timmar för att jag inte fick så mycket sömn inatt..
allt är väl lite si så där upp och ner just nu. mycket känslor osv, men efter regn kommer ju solsken. Inte sant?

imorgon tänkte jag att jag skulle få sova ut, men icke! jag ska till skolan och visa lite uppgifter jag har gjort i matten. Det där godkända betyget är inte så långt borta trotts allt. !
Nä nu är det nog snart dags att sova lite. Ögonen börjar gå i kors och ögonlocken är tunga som betong, tur att jag inte behöver vara i skolan förrens klockan 13 imorgon iallafall
Puss på er alla sötnosar. <3


tack jossan för den fina tröjan !<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0