moonlight shadow

hej hopp era små nattugglor!
eller det är säkert bara jag vaken just nu som överuhvudtaget läser bloggen, men men!

Tänkte bara uppdatera lite smått med att det är JULAFTON nu !!! Så godjul på er alla söta sockertoppar där ute ! :D

Min julafton ska först spenderas hemma med alla syskonen och mamma&pappa såklart, hannas pojkvän och andreas flickvän kommer självklart också hit. Myspys!
Sen på kvällen så åker vi hem till mina kusiners farmor och farfar, för att fira lite med dom och morfar :D

Ni är dåliga på att kommentera förresten, så nu ställer jag er en fråga. Hur ska eran jul firas ? ensamma, med släkten, eller kanske på en parkbänk i stan? haha ja berätta nu ;D

men ja, ni alla får ha en jätte mysig julafton och kom ihåg att vara extra snäll mot era nära och kära !! :D

PUUUUUUUUSS&KRAAAAM  och GOOOOOOOODJUUL <3






Kommentarer
challeballe

Jag läste!! :D Ja ska till karlstad och fira jul med mina kusiner och massa folk :D:D:D as kul!

GODJUL hurrö! :D

2010-12-24 @ 00:54:44
sofia

såpass, kul att åka bil dit menar jag :o det är ju värsta massa olyckor och sånt. så tare försiktigt :D och godjul på dig :D

2010-12-24 @ 00:56:46
challeballe

fan jag kör ju ! ;) iiiiingen fara;)

2010-12-25 @ 21:38:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0