just like a prayer

heejhopp :D

Jag sitter just nu i min säng och det känns som att jag kommer somna vilken sekund som helst !
anton har varit här en liten stund, och vi såg klart på My name is Khan en väldigt bra film som ni måste se :D
i övrigt har jag bara legat i sängen Heeela dagen, det har varit så gött och jag har inte orkat göra någonting. sen är det ju en sak i sig att jag blir dödstrött av att inte göra någonting haha!

imorn ska jag häänga med elinpelin. bara så ni vet liksom ;)
men nu ska jag fortsätta kolla på sista filmen ur The pirates of caribbiean eller hur det nu stavas.

PUUSS&KRAAM


jag hittade en väldigt gammal bild, mitt hår va svart !  hahaha shit jäkla pomfritt alltså !
saknar det lite dock... hähä


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0