i'm coming home

hejhopp supersnopp!

väldigt sent inlägg, klockan är bara 02.01 så att säga ;)

Början av dagen idag spenderade jag runt springandes i huset, jag hjälpte mamma att julstäda för så snäll och hjälpsam är jag ;)  Jag gjorde allt från att dammtorka, till dammsuga, till våttorka. Jag till och med skurade toaletten, något som kära Daniel Paris inte hade velat göra egentligen haha. 
När mamma kom hem från jobbet och handlingen så blev hon väldigt nöjd, och det är ju alltid kul när någon blir glad av att man har hjälpt till :D

Efter att jag hade städat och sånt, så gjorde jag mig iordning och sen spelade jag Need for speed i några timmar innan anton kom. Vi spelade lite och sen kollade vi på Devil, en skittråkig skräckfilm som inte alls va skrämmande hahah xD efter den så kollade vi på New moon eftersom att anton inte hade sett den och efter det så åkte han hem igen. Det blev väldigt mycket filmtittande men vem gillar inte det egentligen ? haha :D

Imorn eller sen när jag har vaknat, så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mamma behöver säkert lite hjälp med att göra all julmat tills fredag och sen vill jag in till stan och shoppa! det va faktiskt ett tag sedan :D

Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova i think..

PUUUUUSS&KRAAAAAAM

varför mina läppar blev lila det vettefan :o


bara för att jag har en snyggsnygg tröja ;I  i think it's SWEET


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0