i was thinking on me, on us. Who we are gonna be

Häääääääääj

Fuck va jag är seg. orkar inte röra mig en meter, dvs jag ligger nästan fastklistrad i sängen som jag har gjort hela dagen. sjukt skönt !
jag har bara legat här och kollat på The twilight saga: Eclipse. LOVE!! jacob är. så. jävla. SNYGG. Giftermål nästa ?;)

igår va jag hemma hos elin och myste med henne och madde, vi flummade, åt pasta med ketchup, kollade på film och hade det jätte mysigt :D


Nu ska jag bädda rent i min säng bara för att det är så jäkla awesome ;)

Pusss&Kraam


Kommentarer
challeballe

Twilghtmaraton då?!?! :( :(

2010-12-20 @ 10:48:21
sofia

det kommer :D

2010-12-20 @ 21:04:41
challeballe

När dåååååååå?! :D

2010-12-20 @ 23:17:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0