i don't mind, if you don't mind

Tjaaaaaa!

Jag sitter här i min säng och lyssnar på Ron pope, han är hur grym som helst och man kan inget annat än att gilla hans nya skiva på spotify. Ni kan också lyssna på den, klicka bara här eller på bilden!


Jag har världens bästa nyhet att berätta för er alla också...

Nu äntligen är det så att jag har fått GODKÄNT i MATTE B !!!
jag tror inte någon vet hur glad jag är, jag började gråta i skolan för det var en sån enorm lättnad och så blev jag fruktansvärt glad :D
så glad har jag nog aldrig varit i heeela mitt liv tror jag!  Sen fick jag reda på att jag får ett Starkt VG i svenska c, jag va uppe och "nosade lite" på mvg kriterierna sa min lärare. men det va inte tillräcklig..
Dock nöjer jag mig med ett starkt VG. det är huur bra som helst

NU ska jag nog lägga mig i sängen och spela lite Need for speed igen eller testa the sims på ps2, det verkar vara lite ballt ;)

PUSS & EN STOOOR BAMSEKRAM TILL ER ALLA ! :*


HAHAHHA typ såhär glad är jag, om inte gladare ;)


Kommentarer
challeballe

Du är så gryyyym va ! :D jävla plugghäst! ;) Nu kanske du kan lära mig så jag också får G i de :D

2010-12-20 @ 23:20:04
sofia

hahahah jag kan fortfarande lika lite som är jag började, alltså NOLL :D

2010-12-20 @ 23:42:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0