faaashion baby

Heeeej!  nu jävlar är jag hemma efter en lång dag/kväll på ULLAREED :D
först måste jag bara säga att jag såg Morgan, jäklar vad han stirrade haha det var typ "haha titta på mig jag är en kändis" sen såg jag även VD:n Boris och Robert Wells Hahaha men men.
Jag hittade massa fina saker, saker som jag egentligen inte behövde men skit samma, är man på ullared eller ge-kås som det egentligen heter, då måste man köpa med sig det mest onödigaste hem :D
Detta var det jag köpte/fick av mamma <3

En superfin jacka! förresten så är min röda jacka till salu nu hahaha!


två påsar chips, torrshampo, läppsyl, en lampskärm, deo, iphone skal, hörlurar och laptop skin


termoleggings, dom har fleeze tyg innuti och är huuur supersköna som helst!


en mysig svart kofta, dock är den mycket finare och volangigare i verkligheten


Flanellskjorta från herr, så jäkla skön. Jag har faktiskt den och leggingsarna på mig i skrivande stund ;)


så blev laptopgrejen, skit fint och mobilskalet får ni nog se en annan dag


Men det var iallafall det :D
Nu har jag dock bara 200kr kvar typ som ska gå till julklapp till mamma och pappa hahaha. Tur att studiebidraget kommer innan nyår iallafall ! ;)
PUSS&KRAM


Kommentarer
challeballe

Finaste sakerna jag sett ! :D hahaha och alltid chips på dig ! ;) 2 st också! u are craaaazzzyy :D

MOBILSKAL!

2010-12-13 @ 23:03:58
Sanna

ja har oxå ett sånt laptopskin på min skoldator, skitfint äre:)

2010-12-20 @ 18:30:51
URL: http://sannaholte.blogg.se/
Sofia

Sanna: Ja det är skit snyggt :D

2010-12-20 @ 21:05:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0