Day 3: Eight things that annoy you.

Gott nytt år !! :D
haha väldigt bra sak att uppdatera om idag.. 8 saker som irriterar mig!
1. Mellandagsrean, folket blir som hysteriska. Visst det är roligt med billiga kläder, det svider inte lika mycket i plånboken då. Men att de flesta ska rota, rycka, knuffas och bara vara allmänt irriterande DET är inte lika kul !

2. Människor som antingen går sakta i nordstan eller stannar mitt i vägen utan någon somhelst förvarning, man borde införa höger/vänstertrafik och om man ska stanna så får man gå in till mitten.. Hahaha

3. Någon som snyter sig, ljudet är äckligt och irriterande.

4. När någon dammsuger. HAHA fråga mig inte men ljudet av en dammsugare typ skär i magen xD

5. Att studiebidraget bara är på 1050kr, det går inte att leva på det om man ska köpa busskort för 500, kläder och kunna roa sig..

6. Jag stör mig på att jag inte föddes med bra sångröst, haha vem hade inte velat kunna sjunga rent och fint liksom?

7. Personer som tar mig förgivet. Sånna som tror att jag alltid kommer vänta på just den personen i all evighet. Men nää ;))

8. Gamla gubbar och tanter som typ tar förgivet att vi andra människor ska resa oss upp på bussen för att dom ska få sitta. Jag kanske också behöver sitta ner.. Det vet väl inte dom?

Det va lite av de saker som irriterar mig haha, men nu till lite roligare saker..

Det är ju nyårsafton idag, hur ska ni fira?
oj.. jag hinner inte skriva mer. Men simma lungt och kom ihåg.. Varannan vatten ;)

PUUUUSS&KRAAM


ser ni? jag är skadad...



HAHA om ni inte har sett Despicable me SÅ GÖR DET ! Agnes är ju för underbar :D


så söt!


sen bjuder jag på en bild på mig, med min nya tröja. det ENDA rea plagget jag hittat iår haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0