lollipop

hehe höhö hoho idag har jag varit lite av varje om man kan säga så. först vart jag rätt pigg sen blev jag svin trött och däckade nästan i soffan och efter några timmar så blev jag övertrött och hoppade omkring och va helt galen. mamma började undra om jag hade ramlat och slagit i huvudet eller nått. hehe

idag försov jag mig som sagt och kom ganska sent till skolan, i skolan hade vi bara idrottsteori och sen lite idrott vilket jag inte var med på för jag glömde kläderna i all hast.
jag åkte till stan med michelle också och skulle leta askorbinsyra till hennes gröna fina hår (som jag skrev tidigare) och inne på hemköp vart det lite roligt.

jag och michelle går och letar efter bakgrejer och kryddor, vi går förbi en kille från personalen. när vi står och letar efter askorbinsyra kommer han fram till oss och innan jag ens har hunnit fråga om dom har askorbinsyra så säger han:

- Grönt hår, askorbinsyra! jag ska se om vi har det, det är väldigt många tjejer som kommer hit med grönt hår och vill ha askorbinsyra.
vi blev rätt chockade och började skratta för vi hade inte räknat med att han skulle veta vad vi ville haha.

michelle kom hem från spanien idag också och hade med sig ett jätte fint navelsmycke till mig. Tack så jätte mycket<3. Sen vill jag bara säga att adam jag vill ha din iphone nu nu nu ;)

Puss&Kram



så här fint är det :D


Kommentarer
Adam

Kom och hämta den då :D

2010-08-26 @ 22:12:03
URL: http://cheaa.se
Michelle

Haha han var så oförutsägbar!

Varsegod sötnos <3

2010-08-26 @ 22:12:03
challeballe

hahahha ja mistänker du "försov" dig! :D OCH "glömde" kläderna hahahah :D

2010-08-26 @ 22:15:58
sofia

Adam; jag kommer när den är fixad ;) <3

Michelle; HAHA helt koko :D

Challeballe; NEJ hehe så va det inte alls !

2010-08-26 @ 22:23:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0