like a pyramide

fjoppfjopp! just nu ligger jag och slappar i soffan och mår sisådär, jag mår illa och har ont i höger lår. Illamående är det värsta i inte-må-bra-väg jag har hellre ont i huvudet !

när jag kom hem från skolan förut och uppdaterade min status på face så fick jag reda på att svenskan inte alls va inställd. vilken tur att vi har lärare som säger rätt sak. dock gjorde det inte så jättemycket att få komma hem tidigt idag igen. speciellt inte när jag är ledig imon också hehe :D

jag har inget speciellt att skriva så

Puss&Kram <3


Kommentarer
challeballe

hahahah, sofia! säg bara som det är! du visste att ni hade svenska men orkade inte gå på den bara ! ;) hahaha :D

2010-08-31 @ 22:23:25
sofia

haahhahha nej faktiskt inte ! :D

2010-09-01 @ 11:31:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0