kreativiteten flödar

alltid när jag ligger i min säng så börjar tankarna snurra och jag blir mer och mer sugen på att hitta på nått, nu menar jag inte hitta på nått med kompisar eller så utan att göra något pyssligt. precis som innan blev jag sugen på att göra ett nytt navelsmycke så jag hittade lite grejer och pillade lite och resultatet blev såhär:



Den blev lite lång men det är ingenting som jag stör mig på än. får se om jag kortar ner den om ett tag.
att jag älskar att pyssla och göra egna smycken är nog ingen nyhet. det är verkligen kul att få skapa något eget och vara ensam om att ha något för en gångs skull, nu för tiden har ju nästan alla likadana grejer.


Kommentarer
challeballe

Ofta du gjorde den själv?!?!? :D den blev ju skit najs :D

2010-08-26 @ 22:22:42
sofia

klart jag gjorde den själv :D

2010-08-26 @ 22:37:54
challeballe

du är kung ! :D

2010-08-26 @ 22:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0