i wanna know your name

hej.
igårkväll hände det inte allt för mycket, skulle in till liseberg med elin men först ville jag inte men åkte in ändå. det blev inget liseberg så jag åkte till 4-gott och köpte godis och åkte sen hem. just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hjälpa mig skruva ihop två byråer från ikea, min hylla och min andra byrå ska ut och det är jag super glad för. det är inte snyggt någonstans höhö.

jag fick reda på att jag ska börja sjunga också! imorgon börjar det och jag håller på att lära mig en låt jag vill sjunga.
den är så fin och jag började gråta de första gångerna när jag lyssnade på den igår.

här har ni den !

Nu ska jag gå och tjata lite på papsen så att det händer nått !

Puss&Kram


hahahhaha jag dör när jag ser denna bilden xD







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0