how does it feel

idag har det varit en riktig slappedag!
jag hade bara två lektioner och slutade 10.40, när jag kom hem vart jag så trött att jag la mig i soffan och kollade på tv/film ända tills jag tröttnade. istället gick jag ner på mitt rum och gjorde lite sångövningar och så sjöng jag lite på låten för att lära mig andas på ett bra sätt så att jag kan ta de höga tonerna. haha jag kände mig rätt mobbad när jag stog för mig själv och sjöng "vem kan segla för utan vind" fast bara säga "ja ja ja" istället.

på kvällen åkte jag och handlade mat med mamma och tja, inte så mycket mer.
jag fick förresten beröm för mina naglar av en tjej som jobbade på lindex, det är alltid lika kul när någon ger en komplimanger för något man har gjort själv :D

imorgon har jag lite sovmorgon och det uppskattas till 1000 kan jag säga och i helgen åker jag förmodligen till Dalsland med husvagnen.

Förresten läste jag ett inskick i metro imorse, det var en tjej som skrev "Det man stör sig på hos någon annan är oftast det man stör sig på hos sig själv" det va faktiskt rätt sant, jag har själv kännt den känslan när man verkligen stör sig på någon annans sminkning eller att någon tjej har alldeles för touperat hår. i grund och botten är det ju ofta så att man det är jag själv som har en dålig hårdag. tänk på det ;)

Puss&Kram




Hahaha bjuder på en osminkad halvflummig bild på mig själv med!


jag älskar min gosiga misse <3


Kommentarer
challeballe

riktigt najsiga naglar juuuuuu :D hur gjorde du så ? :D och din kissekatt vill jag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

2010-08-30 @ 22:53:31
sofia

FÖRST så tog jag fram nagellack, noga utvalt efter mitt humör! sen satte jag mig i soffan och öppnade korken och tog lagom mängd nagellack och började pensla på alla 10 naglar. SEN så väntade jag tills det hade torkat för att sedan måla en gång till med samma färg och nagellack!

EFTER att allt hade torkat satte jag på finfina blommor också NOGA utvalda med två på tummnageln som skiljer sig från de andra naglarna. EFTER SEN så målade jag på ett genomskinligt överlack så att det skulle glänsa fint OCH så att blommorna inte skulle ramla av :D!



DU FÅR INTE MIN MISSE :OOOOO

2010-08-30 @ 23:01:57
challeballe

hahahahah, tack nu vet jag! :D



jooooooo jag vill ha den! :( :(

2010-08-30 @ 23:12:27
sofia

FÅR DU ÄNDÅ INTE :D!

2010-08-30 @ 23:39:01
NRJ manon schlick ;)

SÅ SÖT DU ÄR :DDDDD

2010-09-27 @ 17:52:50
sofia

Manon du är sötareeeeeee :D

2010-09-27 @ 21:17:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0