hahahahaha

haha oj herregud jag kollade runt lite på blogg.se och såg att en tjej hade skickat in "vad är blabla.blogg.se" (fast med hennes bloggnamn då som jag inte kommer ihåg) till 118800 och fått svar. och efter som jag inte har något annat för mig så gjorde jag samma sak och skrev "vad är emeliessofia.blogg.se" och fick detta svaret tillbaks
"hej. det är en blogg. vad annars? En jättebra blogg, som gör att man känner entusiasm för livet när man läser den. Fruktansvärt bra författarskap. herregud! Fortsätt såhär du kan göra hela sverige glada! MVH 118800"

Dom har så jäkla rätt, eller? Vad tycker ni om svaret !? :D

just nu sitter jag i min säng och tänker lite på allt! på tvn så visar dom Bröllopsfotografen, jag har sett den en gång tidigare och då tyckte jag inte att den var jätte bra men jag ger den en till chans eftersom jag ändå inte har så mycket annat för mig.
hela dagen idag har jag förresten monterat ihop två byråer från IKEA, äntligen säger jag bara, detta blev skit bra! as snyggt. och imorgon ska jag somsagt iväg och sjunga. jag är lite nervös och låter jag har valt börjar jag gråta utav så vi får se vart det slutar haha jag skriver mer imorgon hur det gick.

Puss&Kram



Kommentarer
challeballe

hahaha, dom talat ju sanning också helt klart ! :D du är kung på att blogga :D

2010-08-29 @ 18:22:07
sofia

HAHAHAHAHHAA visst är jag ;)

2010-08-29 @ 19:22:03
challeballe

OM DU ÄR! :D

2010-08-29 @ 22:54:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0