genom eld.

Ja, det va ett tag sedan jag skrev nått men det är för att antingen har jag inte haft tid eller så har jag inte orkat skriva nått.

Jag sitter iallafall hemma hos adam medans han är i skolan, jag åker hem till göteborg ikväll.. det är nog det jag minst vill just nu. Sommarlovet är slut och jag kan säga att detta lovet har nog varit det bästa på länge, synd bara att det gick så fort.

Hela denna veckan har jag varit med adam och hans kompisar, det har varit överraskningsmiddag, fest, malmöfestivalen och Massa mys. jag är nog den enda i sverige men jag tycker faktiskt det ska bli lite kul att börja i skolan igen, typ träffa alla kompisar igen och komma in i rutinerna oså. Dock kommer jag sakna att kunna åka ner hit till skåne när jag känner för det :(

men det va väl typ det. skriver väl mer en annan dag hehe
Puss & kram!
jag älskar adam :D <3


slänger upp en bild när familjen spelar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0