från och med du

Oskar Linnros - Från och med du !
aah va grym han är, det är nästan så jag ryser när jag hör den låten. jag blir glad och kan inte sluta le när jag hör den, kanske är det för att jag kopplar den till någon speciell ;)

efter att ha degat en stund i soffan och kollat på paradise hotel (danmark) så åt jag mat och sen åkte jag och mamma till morfar. Jag gick en vända till city gross och träffade jossan en sväng innan det började ösregna och jag skojar inte HAHA fan vad jag sprang!

Hos morfar satt jag mest i soffan och kollade på rena rama rolf, det va sjukt längesedan det ens gick på tv för första gången. fick en massa enkronor av morfar också och det va snällt för jag samlar på sånna, hehe.
tiden rullade på rätt fort och så åkte jag och mamma hem, i bilen så började jag sjunga med i låtarna medans mamma översatte alla till svenska vilket va väldigt kul när vi lyssnade på Robyn - Dancing on my own. har nog aldrig skrattat så mycket som då!

jag är ledig imorn förresten Asgött! då blir det till att sova länge och dega i soffan haha xD

Puss&Kraaaam


va den va gammaldå , älskar mitt hår! (kära gode gud låt mitt hår växa i racer fart!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0