everything ends

jahop ännu en blåsig morgon, hösten kom verkligen fort i år. det enda positiva med hösten är att man kan gå runt i tjocka mysiga tröjor och halsdukar, dricka massa te och mysa med tända ljus osv.

idag mår jag inte helt 100. näsan har iallafall slutat rinna och det var verkligen en plus. eftersom sommaren är slut så tänkte jag lägga upp en "sommarens bästa, sämsta, värsta osv" enjoy ;)


Sommarens bästa; Alla dagarna i Skåne var helt klart bäst, sen var självklart alla dagarna hemma med elin också super bra :D alla pengarna som bara rullade in!!

Sommarens blondin; hm svårt, kan det vara amanda soon ;) <3

Sommarens sämsta; De regniga dagarna och dom gångerna jag satt på tåget hem till Göteborg igen!!

Sommarens värsta; Åskan? haha jag kommer inte på nått som va det värsta direkt


Sommarens roligaste; Stunderna med vännerna och festerna ! :D

Sommarens skador; Skrapsår på händerna, blåmärken på benen.

Sommarens snyggaste; Jag vem annars ? haha

Nu kommer jag inte på så mycket mer. Så nu ska jag fortsätta kolla på desperate houswifes som dock är slut -.-

Puss&Kram


ge mig sommar och sol igen vadfan :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0