designer shades

då va man hemma från skåne än en gång :(  Fan vad jag hatar att lämna adam, mest av allt skulle jag bara vilja knö ner honom i min väska och ta med honom hem till mig!
Hemma hos mig ska han få ligga i sängen och se söt ut som han alltid gör! och så kan jag pussa på honom när som helst :D
tågresan hem va som den alltid är, lagom snabb och sover man går det jättefort, förresten kostade min biljett bara 93kr istället för 174kr. Riktigt bra tycker jag!
Förresten så satt det en gubbe och kollade på mig och han kollade bara bort om jag tittade tillbaks på honom, hallå har folk ingen tv hemma ? xD
Imorn börjar jag skolan, 8.30 - 15 varje dag. Ledig onsdag och 3timmar idrott på torsdag HAHA okej? är det tänk att  vi ska bli trötta innan vi ens har hunnit börja skolan?
Men japp, nu är det väl snart dags att sova. Ögonen är tunga som bly!
Puss&kram
bjuder på en snygg bild på mitt snygga linne ;)  synd bara att sommaren är slut !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0