a never ending dream

härligt härligt, rummet är äntligen städat och sängen den har fått nya lakan. jag älskar när rummet är rent och fräscht men jag hatar att städa, fast det är jag nog inte ensam om skulle jag tro.

Jag är jätte nyfiken på att se mitt schema för höstterminen! fast det måste jag nog vänta med till måndag att få se dock.
alltså det här är trean, sista året på gymnasiet. i maj 2011 har jag gått 12 år i skolan. 12 långa och slitsamma år men som förmodligen kommer löna sig. om några år blir det nog att läsa till jurist eller något liknande, det verkar rätt kul faktiskt och får man ett bra jobb så får man rätt bra betalt ;). det skadar ju aldrig att få en maffig lön varje månad som man kan spendera till höger och vänster haha men men det är först om några år. det är bäst att leva i nuet för då blir man inte besviken om det inte blir som man har tänkt.

För er som vill ha bra musiktips så klicka på länken, DÄR är det bara fina grejer ska ni veta ;D - Oskar Linnros

men ja, snart börjar Rena rama rolf haha as nice, hörs laater!

Puss&Kram


hahah shitpomfritt, jag älskar älskar verkligen älskar mitt hår på bilden. Varför lyssnar jag aldrig på mina vänner innan jag gör nått? det ska det bli ändring på. jag lovar er ! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0