morsning

godmorgon, eller det kanske man inte kan säga klockan ett? speciellt inte när jag vaknade klockan halv tio idag.
jag sov inte helt bra inatt heller då jag vaknade några gånger av att jag va sjukt varm. Feber är  nog mest troligt eftersom jag har varit sjuk sen i fredags och har varit hemma från skolan igår och idag.
iallafall så saknar jag daniel :(( får fjäska lite för han så han kanske vill va med mig imorgon eller kanske ikväll om jag har tur ! haha :*

hahahaha ni har väl inte missat min vän julias grymma videoblogg?



och för er alla som undrar så är hon STEN seriös :O kika gärna in hos henne med
Julia "fjortisbloggaren" HAHA :D<3

Nu ska jag kila för mitt huvud gör ont när jag sitter vid datorn för mycket :(
pusshaaj <3


Kommentarer
simone

SV: oljan/kokosfetter sitter i tills du duschar nästa gång, se till att inte ta för mycket bara om du har rakt hår, då kan det lätt se fett ut :)

2009-09-15 @ 13:28:36
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0