mattegeni nästa ?

Godmorgon eller något i den stilen, sitter och kollar på topmodel australien just nu och det är väl kul :p
ska snart sticka till bussen och träffa sofie. hon ska hjälpa mig med matten !! hoppas jag förstår någonting nu. men det är nog dags att intala mig själv att jag kan matte jag är grym !

senare kommer min bror & hans g-friend, min syster & hennes b-friend och kanske (förhoppningsvis) min b-friend hit. För min syster fyllde år i måndags och mamma fyller år idag GRATTIS <3
¨
men nu måste jag kila :D  pusspusspuss <3


Kommentarer
Daniela K

hahaha ja det är jag på reklamen, kul att du gilla den!kram

2010-02-27 @ 14:54:32
URL: http://danielakromm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0