ett stycke rubrik

Tjings!

jag ligger i sängen och kollar på tv, Freaky friday för att vara mer exakt. Jag har alltid älskat den filmen.
hela dagen idag har jag varit sjukt slö... somnade som en kringla/boll med daniel i soffan förut antar att det är så det ska va :D
igår kväll åkte daniel och jag hem till hans kompis Sebastian med flickvännen elin, vi kollade på idol, spelade något spel där man bara skulle svara på frågor. gissa vem som vann! hahaha (sist vi fyra spelade spel så vann jag ju också fast då va det monopol som gällde). daniel och jag kom hem till mig runt tre
- halv fyra på natten/morgonen och kollade på tv med min bror en liten stund, i guess that's why i'm tired !!


(detta är filmen för dom som inte kommer ihåg eller vet)

jag längtar verkligen tills då jag fyllt 18 ! flytta hemmifrån och inreda sitt egna hus på s
itt sätt, skaffa jobb och känna att livet börjar på riktigt. vissa kanske hade tyckt det vart sjukt segt att börja jobba, men det är nått jag längtar till. bara man får ett jobb som man vill hålla på med och som ger bra betalt. sen när man är 18 kan man göra det mesta med, som att till exempel gå ut och festa på ställen man aldrig vart på innan. det är något jag längtar till rätt mycket eftersom jag har en pojkvän som går ut lite då och då, för då kan jag hänga med och då kan vi göra mer saker tillsammans :)

åååh på måndag så ska jag förhoppningsvis åka till stan och shoppa efter skolan! jag har inte köpt kläder på hela sommaren om man bortser från ullared för några veckor sedan. men då ska jag bannemig köpa allt som alla andra givetvis redan har . hahaha Hej copycat *Mjaau*
jag funderar på att färga håret svart igen, mamma säger absolut nej, daniel säger gör det du är skit snygg i det och michelle säger visst bara du kommer ihåg att förra gången ångrade du dig.
alla säger liksom olika om detta. men jag tror jag kommer färga det snart eller mer till vintern för den färgen jag har på håret nu är inte jätte rolig.


(bilden är från förra året precis när skolan hade börjat. " i want it that waay")

men nu ska jag ta och dricka ett stort glas isvatten och sen krypa ner under täcket och fortsätta kolla på filmen ;)

Godnatt allesammans <3



Kommentarer
rebecka soon

saknar sötkusin :(

2009-09-20 @ 16:36:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0