är man stor måste man vara snäll

Heej :)
nu är jag äntligen hemma från skolan och har precis satt mig ner med en stor kopp te ! aah toppen på dagen :D hähä
skolan idag va sådär, matten va rätt kul fast om man bortser från att jag inte fattade nått!
men så är det :))

Dagens bästa; HAHAH det bästa idag måste nog vara att prata som en säfflebo ! hahaha frida puss på dig :*

Dagens smarta; Varför har man ett S i ordet Läspa? dom kan ju endå inte säga S. (FYI jossan kom på detta) :D

Dagens sämsta; MATTE B !!!!  jag förstår ingenting av "3y+2x-17=35" när fasen ska jag använda mig av det i mitt liv? kanske när jag står i mataffären och tänker "ett äpple kostar X och jag ska ha 5 st sen vill jag ha 6 päron som kostar Y. Vad ska jag då betala?" GAAH give me a brake och använd plus minus gånger och delat med som är seriöst.

Dagens värsta; Fyllon som röker på bussen en plats brevid mig..  fyfan jag hatar ciggarettrök speciellt om man är inomhus eller i detta fallet i en buss -.- 

nu ska jag dricka mitt te och käka upp allt godis, sen ska jag försöka ta mig i kragen och göra matte -.- ligger efter med ett kapitel och en uppgift  SUCK !

Pusspuss :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0