är det dags igen ?


isch jag vet inte om jag vill blogga men ibland känner jag faktiskt för att skriva en rad eller två. så från och med nu kan ni börja hålla utkik här för det kanske slinker in ett inlägg när ni minst anar det :D haha

Daniel ringde förut förresten och han har halsfluss, Igen. Det förvånar mig verkligen att jag inte har fått halsfluss eftersom jag har pussat på han, jag antar att mitt imunförsvar väljer vilken sjukdom jag ska ha eftersom jag har varit lite förkyld sen i fredags men som också börjar försvinna nu lagom till skolan börjar igen -.-

Grattis till min lilla kusin isabella idag förresten på hennes födelsedag !<3

HAHAHAHA sitter och kollar på reprisen av idol från i onsdags nu !
antar att alla har sett Martin&Jonathan dom som kommer in och spelar jätte nervösa och lurar jurryn. xD gud jag dör av skratt varje gång jag ser dom, haha skådespelare nästa kanske ?

Ni får ha det så bra så länge så hörs vi kanske någon dag igen ;))
PUSSHAAI <3


daniel petersson, jag älskar dig<3



Kommentarer
Anonym

ja tror ja ska göra de :D

2009-09-14 @ 14:46:57
URL: http://deity.blogg.se/
Anonym

inte 100% säker bara:D

2009-09-14 @ 14:47:07
URL: http://deity.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0