uj uj uj!

Heej =D

det känns nästan som att hela min kropp håller på att falla isär! jag har flyttat säng, lådor, teve, dator (okej den va inte så tung) men shit va mör jag är i kroppen . jag blev rätt nöjd med hur det ser ut nu i rummet iallafall. för som några av mina nära vänner vet är att jag inte står ut med att ha rummet precis likadant hela tiden och att ja tröttnar så lätt, även min kära familj har märkt & påpekat det xD haha men nu är det iallafall ändrat igen och som sagt så är jag nöjd :D

idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan en liten stund och sen när jag kom hem trotsade jag blåsten och la mig på altanen för att bli lite brunare . det verkar också som att all färg sätter sig på magen och absolut inget i ansiktet :S kan det inte va både och!?
jag känner att jag egentligen borde plugga men jag orkar verkligen inte, jag har en rapport som ska vara inlämnad någon gång i veckan som jag knappt har börjat med. sen ska jag skriva mina instuderingsfrågor i historian, men det känns i och för sig inte så jätte viktigt. och sen är det historia prov på måndag som jag verkligen måste få VG i annars får jag inte VG i slutbetyg. och just det sen måste jag skriva en jäkla fotoanalys och öva på att prata inför klassen så jag få det där jävla MVG:t i Estetisk verksamhet-.-
Men nog om det!

Nu ska jag fortsätta kolla på Talang och hoppas på att dansaren jag hejjar på ska gå vidare till final (y)
PUSSPUSS<3

(jag saknar daniel<3)


Hoppas hoppas!!
JAAAAAAAAAA han är vidare ;)  (jag skrev för långsamt btw dom hann ju visa vem som gick vidare.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0