truue!

Heellu, just nu sitter jag i sängen och lyssnar på Alexander rybak- Fairytale (a) gah den som va så dålig innan är helt super nu ju. Skolan idag var sjukt onödig. var typ klar med allt som vi gjorde så jag satt bara igenom lektionerna rätt så segt! JappJapp.
vi skulle egentligen haft gympa men eftersom typ alla redan har tagit egna sommarlov så drog jag och micha in till stan en stund och kollade på lite grejer jag ska köpa imorgon när Studiebidraget kommer ! :D

när jag kom hem efter skolan va jag helt jävla slut och nästan dog i soffan. fast det va ju tur att jag inte gjorde det ! höhö ;)
imorgon är det bara en "ta-igen-skolarbeten-dag" i skolan och jag ska dit klockan nio och göra matte så jag kan få G någon gång, hoppas! sen drar jag och micha till STAAAAN :D det är rätt jobbigt att vara shopping saugen faktiskt ! :S
jag tänkte lägga upp lite bilder på det som jag har tänkt på att köpa ;) (klicka på bilderna för att se dom större)


En vit klänning från Lindex 399:- (mamma har rabatt så den kostar 199:-)

 
Svarta ballerina med låg klack från Dinsko 299:-


Jenas Leggings från Ginatricot 199:-


Vit BH från H&M 98:-

Köper jag allt detta imorgon har jag spenderat 800:- av 1000 .
det känns lite sådär. så jag tror att jag köper någonting av detta imorgon och väntar lite med det andra :D haha

jag saknar daniel och vill ha han här nu nu nu !! <3

men nu kissar jag snart ner mig xD pusspuss <3


Kommentarer
Foki

svar: tack så jättemkt! vad kul att du fick lite inspiration från bloggen :) super nöjd blir jag eftersom det går min blogg ut på ^^



söta kramar :)

2009-05-29 @ 12:23:53
URL: http://foki.blogg.se/
Jenny [Fotoblogg]

snyggt! :D

2009-06-01 @ 13:46:38
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/
emma

jeansleggings är så skönt.

2009-06-02 @ 20:19:14
URL: http://eemmagunnholt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0