trött men endå så himla pigg.

Hej :D
halv ligger i sängen i skrivande stund med teven på som visar " hjälp jag är med i en japansk tv-show" usch jag gillar inte det alls. men hellre det är tråkig hockey, iallafall, efter nationella provet i skolan förut så skulle vi skriva på projekt rapporten, men det kom ingen lärare på en halv timma så jag michelle & jossan åkte in till stan för att ta ut pengar och sen hämta ut biljetterna till The haunting in connecticut. hähä, jag köpte även ett gult linne men den färgen va helt fel på mig såg jag när jag kom hem och så va den lite lång, så jag ska troligtvis byta den imon innan jag ska klippa mig:D

haha jag kollar runt lite på youtube och så kom jag och tänka på isak som gör Random videos hahah så fruktansvärt söt & lik björn gustavsson, haha <3



Kommentarer
Ida

så söööööööööt e han va :O

2009-05-09 @ 07:55:32
URL: http://www.idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0