ta mig till havet.

Shululu, tänkte bara slänga in att jag mår kanooners och på fredag kommer studiebidraget !! då fan ska jag shoppa,
det jag vill ha är ; Jeanslegging (gina), Skor (dinsko), Klänning (bikbok), underkläder (H&M), sen är det självklart massor mer jag vill ha, men som jag inte kommer på nu ;D  nu måste jag iallafall tvätta bort sminket och sen sova för det är en (skol)dag imorgon med fastän jag itne vill. ajaj :D  puss och godnatt sockertoppar !

på torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest men fredag är endå den dagen som känns bäst, pengar på fredag då mår man riktigt bra pengar på fredag va vadet jag sa, Pengar på fredag hurra !!!

och just det, för er som inte har sett mitt hår efter att jag har klippt det och färgat det så slänger jag upp en bild kanske inte precis den snyggaste men kommentera gärna ;) <3




Kommentarer
ida

hihihi ääääääääntligen får jag se ditt hår :D fiiiiiiiint <3

2009-05-26 @ 14:46:27
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com
Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-26 @ 14:51:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0