sunshine

ååh vad jag älskar detta vädret, mer sånt tack ! eller hur?
Solen skiner och det blåser lite granna, inga moln på himlen alls ! och man ligger på altanen i bikini i hur många timmar som helst, sen när man kommer in och kollar sig i spegeln är man lycklig för man är BRUUUN :D
haha men vädret är inte alltid såhär bra, och det skulle inte vara helt fel att ha ett hus i thailand eller i spanien som man kan åka till på vintern då det inte är solväder hemma ! :D

Idag iallafall åkte jag till skolan och gjorde prov, Det gick la sådär :// byebye VG ! men jag tar igen det nästa termin (y)
efter det fick vi sluta och då va klockan elva så jag och jossan drog till stan för hon hade 200kr den bajsen så hon köpte jeansleggings, och jag måste vänta tills fredag :/
antar att det blir så när man inte sparar pengar (a)

imorgon ska det tydligen bli 20 grader och regn, fatta va åska det troligtvis kommer vara !! och jag är skraj.. blixtarna är okej, men mullret !!  usch nej, då vill jag helst ligga i min säng med hög musik xD
och skolan är slut om 2 veckor, Förstår ni 2 veckor det är ingenting, hela ettan har gått redigt fort tycker jag, nog mest för att vi inte har haft så mycket skolarbeten, det har en förmåga att sega på allting,

och förresten min käre vän jossan har skaffat blogg hennes blogg kan ni hitta bland mina länkar där hon heter jossään!
läs den för hon är cuul ^^ .
nu ska jag ta och kolla lite på tv & läsa måånga andra bloggar, jag har fastnat för rätt många nu och jag kan länka dom till er så att ni med kan läsa dom och njuta :D

Egoina
Danni
Louise
Amir

Foki
Jossän
Camilla
Michelle

läs och njut för det ska jag göra en stund nu =D pusshaai <3




saknar dig kusin <3 (uj uj då hade jag svart hår) haha :D


Kommentarer
jossan

YAY :D vi måste leka massoj i sommar mannen (h)

och tack för att du länkar min blogg! :D LÄS DEN FÖR FAN

hahaha Puss pårje<3

2009-05-25 @ 17:08:47
URL: http://lifebyjosefiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0