sooooool!

helt sjukt va varmt det är !
jag sitter ute på altanen i bikini och solen typ bränner sönder mig känns det som.
jag va i skolan en liten stund idag från 9 till halv tolv typ och gjorde matte prov. som skulle avgöra om jag skulle få G i matte eller inte. och gissa vad JAG KLARADE DET ! :D:D så sjukt glad är jag! ohoh.
och efter skolan åkte jag micha och maria till stan och kollade kläder, jag skulle ju köpa den vita klänningen men den fanns inte kvar i min storlek så jag och mamma kanske ska åka och kolla på den sen i en annan affär :D jag köpte dom svarta skorna iallafall den sista 38an !! ibland har man tur ;)

Jag och daniel har varit tillsammans i en månad idag<3 han är bäst!
så jag ska vara med han sen, solen är ju här nu så jag vill till havet och kanske till och med bada ;) haha får se!
nu ska jag fortsätta dricka upp mitt te (inte så passande nu när det är varmt men det är gott) och sen ska jag sola och läsa lite twilight!

puss på alla & förresten grattis till alla som tar studenten iår, själv har jag bara år kvar i skolan >.< /djup suck.


Kommentarer
Ida

Grattis älskling för både matten och dej och daniel :)

2009-05-29 @ 17:10:18
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0