shit pommes.

Då va man hemma igen,
Hade bara nationella idag ju, och det gick skit rent ut sagt =O jag kommer blir redigt förvånad (men as glad) om jag ens får G på detta. Jag funderar med på att hyra en privat matte lärare som kan lära mig matte iallafall innan jag tar studenten .

Det där med matten fick mig på lite sämre humör så istället för att träna som jag hade tänkt göra så laddar jag ner en film "Allt flyter" som jag nog ska kolla på med en stor kopp te. och bara försöka glömma matten tills nästa vecka då vi har ett till nationella i matte -.- 
Jaja allt löser sig nog.

Hur gick det för er andra som gjorde matte nationella idag ? =D
lite kul att veta hur det gick för andra än en själv liksom =P
Det är bara 4 veckor kvar tills skolavslutningen med =O =O !!  Längtar som bara den kan jag säga..! <3

Men ha det näjs <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0