så glad men arg endå

Hej Hej =)

idag vaknade jag lite sent så jag började skolan klockan 11 med matte, vi jobbade lite inför nationella provet som vi har imon. hoppas verkligen det går bra. annars ska jag hyra en privat mattelärare som hjälper mig !!!
cafet i skolan/danshuset va och är avstängt idag&hela veckan fram för tja, jag vet inte varför men det är några svenska B-kändisar där iallafall. Brolle&Sara Löfgren eller va hon heter. jaja
Fick reda på resultatet av engelska nationella. vilket va G i allt. rätt nöjd för på lyssna övningen så kändes det inte bra alls!
Sen så vart det filosofi med och lika segt va det som vanligt! vi fick dock sluta en halvtimme tidigare (y) sen tog jag bussen hem.
usch jag vet inte vad det är med mig idag, men jag har en sån dag då jag stör mig på allt och alla (Ta verkligen inte illa upp om ni råkar ut för mig) men iallafall när jag gick från bussen så bestämde jag mig för att sluta tänka på allt negativt som händer runt omkring mig och bara tänka på det positiva och genast då så blev jag lite gladare. och ännu gladare blev jag när jag kom hem och såg att mamma hade köpt apelsiner !! älskar att skära upp apelsiner i små bitar och äpplen och bara äta det. nu har jag faktiskt i lite kola glass med. fast den ser ut att ha smält x) haha

Träna ska jag göra idag också och så tänkte jag jobba lite på min rapport-.- fast mest av allt vill jag ligga och mysa med daniel idag. hoppas han går med på det (a) <3

Hoho imorse när jag satt och åt frukost så gick jag in på youtube för att lyssna på min favvo låt. men då så hittade jag denna låten istället, HAHAHA  gud va dålig musiksmak jag har egentligen. men den är rätt go fast gammal xD ;)
LYSSNA :D



Ni får ha det jätte bra för det ska jag solen skiner ju och det är rätt varmt :D<3


Kommentarer
ävelicious

eller hur är dom !

vill ha vill ha vill ha :D



haha neeej uttjatad låt!

2009-05-12 @ 17:47:21
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Ida

jag gillar den låten (a) hihi <3

2009-05-12 @ 18:00:02
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0