orkar inte med rubrik.

Heeeej ;D

seg uppdatering idag, jappjapp! slutade skolan typ en timma tidigare idag, och när jag kom hem så lagade min bror mat åt mig och sen när mamma kom hem hade hon köpt fransk manikyr set som jag satt och pillade med, jag bara längtar tills vi ska göra sånna Gelé naglar!! :D

Vi har en rätt soft projekt vecka hela veckan i skolan där vi inte gör allt för mycket, och på torsdag är det nationella engelska (Y) jippi. och på fredag klipper jag mig kortare ;) ungefär som det är på bilden i inlägget nedanför ! ;D
jag kan skriva så mycket mer för batteriet på datorn håller på att ta slut och micha fick låna laddaren idag för hennes är paj, och min andra dator är så sjukt seg <.< haha, men jag skriver typ mer imon;)

och förresten, jag blir sjukt trött på dessa "kända" stockholms bloggare som bara skriver massa gojja på deras bloggar och tror sig allt för mycket, haha så fula hoppas ni håller med ! :D


PUSSPUSSPUSSPUSS <3


-Så blev dom ;> (mina riktiga naglar) -


Kommentarer
Ida

är det lösnaglar lr riktiga du har på bilden?:) och jag vill med göra som gelé grej :(

2009-05-04 @ 21:03:39
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0