N E R D ? so what x]

Call me N E R D ;)

haha jo kalla mig nörd om ni vill men jag har iallafall hittat en msn messenger alltså den vanliga msnen som det går att använda webcam till, detta är i och för sig en engelsk version (och går endast att använda på engelska) men vem har dött av lite engelska :p
detta är en msn som inte finns att ladda ner "lagligt" än på microsofts sida men kommer komma så småningom hoppas jag, men annars så finns det att ladda ner -för dom som vågar och har utorrent på sin dator- här på The pirate bay ( http://thepiratebay.org/torrent/4774410/Microsoft_Messenger_8.0_Beta ) det gick inte att göra en länk -.- men iallafall så tänkte jag bara informera om det för jag vet många som vill kunna cama på msn med sin mac dator och nu går det äntligen ;)

Glöm inte läsa instruktionerna på sidan om hur man gör när nerladdningen är färdig, men om ni glömmer och råkar trycka bort sidan så skriver jag ner det iallafall ;)

När du öppnar Microsoft Messenger (Debug) för första gången 
så ser du ett fönster utan språk, bara massa siffror för att fixa detta
följ dessa instruktioner;

-Höger klicka eller ctrl-klicka på Microsoft messenger (debug)
och klicka på "Visa information"
och där finns det en "Språk/Language" knapp,
klicka på den och avmarkera alla språk utom Engelska .
Starta sen om Msn messenger (om du redan har öppnat det)
<-Det kan hända att du stöter på problem när du ska logga in
och om det inte fungerar får du vänta tills Msn messenger släpps
på Microsofts hemsida->

I know u like that i'm a N E R D ;>



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0