moorsning

isch kan det inte bara vara sommarlov nu ? när mobilen ringde imorse så kände jag att allt bara kunde vänta lite, åtminstone en timma eller två xD
men jag masade mig upp och nu sitter jag här med en kopp te, framför the voice ! det är underhållning (y)

Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva uti hundrade år, Ja visst ska hon leva, Javisst ska hon leva, Ja visst ska hon leva uti hundrade åååååår ! Grattis Ida Gustafsson <3 skriv grattis till henne !!

den födelsedagsvisan är så himla ful tycker jag :O är det någon som håller med? jag tycker vi ska komma på en ny :D haha
snart är det dags för skolan och jag ska stå och prata inför några i klassen,  Hoppas det går finnemang !

och just det!  jag förstår verkligen inte hur en bok kan fånga ens instresse på mindre än fem minuter! jag menar förståss Twilight. jag började ju läsa den igår, den där man får höra Edward berätta :p gaah jag kunde inte sluta men tvingade mig själv att sova.

hörs i skolan ;) cyaa <3


Kommentarer
lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:38:27
URL: http://lisettee.blogg.se/
Ida

tack hjärtat <3

jag håller med dej, då är jävligt ful :O haha.

twilight är bäst!<3

2009-05-28 @ 16:05:36
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/
Malin

Ja det var riktigt kul :) haha tack :)

2009-05-28 @ 17:20:07
URL: http://moreofmalin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0