Mmmm :G

Många inlägg på en och samma dag för att vara mig ! =) haha
Jag känner lukten av grillat :G kan det bli bättre ? min bror är hemma här (y) har inte träffat han på jätte länge och det är alltid kul att träffa sina syskon eller hur ? =D

och jag hoppas verkligen inte att ni har missat denna bloggen och denna. men för er som tyvärr har gjort det så länkar jag åt er för jag är så snäll =D Haha läs & njut !

Mitt rum är CLEANT nu ;> jag fick ett ryck efter allt te och städade, det innebär; plocka undan allt på golvet/bädda rent i sängen/vikak kläderna i byråerna&dammsuga =D
det luktar tillochmed gott nu. någon som vågar sig hit ;>

läste precis kissies blogg där det stog "
Ps. Tjejen som erbjöd sig att ha sex med mig på tunnelbanan så finns min mail till vänster om bloggen ;) Haha men skämt och sido sido så blev jag lite smickrad.. LITE! Men till er andra bloggläsare som inte erbjuder mig sex på offentlig platser, det är ingen hemlighet att jag är bi-sexuell va?"

hon gör då allt för att få mera läsare & kommentarer. inte för att jag tror på henne..

Nu ska jag äta mat =D haare <3


En lite konstig bild på mig och michelle =D



Kommentarer
Ida

en del är ju mer patetiska än andra.. -.-

2009-05-13 @ 19:24:50
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/
michelle

bara liiiite!

2009-05-13 @ 20:16:54
URL: http://marimichelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0