massa mat & tårta <3

ååh kan det bli bättre ?
har ätit sjukt gott grillat och efter det blev det tårta :D syster och bror kom hit med alltid lika trevligt.
efter maten tog mamma hanna och jag en liten promenad med hunden och sen kollade vi på tv.

jag kan inte skriva mer idag för nu ska jag öva lite på min bildanalys som jag ska prata om inför några i klassen imorgon för att få mvg! Wish me luck <3 och efter bildanalysen tänkte jag läsa lite ur Twilight som min syster visade mig på nätet, det är ungefär 200sidor som man får läsa ur Edwars synvinkel och vad han tycker oså.

pusspuss skriver mer i skolan imorgon ;D<3


Kommentarer
Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :D

2009-05-27 @ 23:50:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0