länk.

jag sitter vid teven och har tråkigt just nu och kollar runt lite på olika bloggar då jag klickade in mig på
denna bloggen och fastnade för detta

taget ur bloggen ;
"För vi känner ju alla till artighetsregeln att en riktig gentleman öppnar dörren åt sin kvinna och säger "damerna först" i alla lägen. Det lustiga är att det härstammar från Medeltiden (Jimmy var inte helt säker, men tror att det var då) då faror lurade överallt. Det fanns ofta fällor vid portarna och genom att skicka sin mindre värda kvinna först riskerade man inte sitt eget liv."

jag tyckte det lät rätt kul faktiskt :D hehe  läs hennes blogg den är rätt kul :p


Kommentarer
Hanna

hahah, ja erkänn att det var roligt skrivit ! Hon kan forma allt på det där humoristiska viset ;) Ha det fint, KRAMAR / H.

2009-05-02 @ 23:26:14
URL: http://herikssons.blogg.se/
Mia

Haha Egoinas blogg är bäst :D

2009-05-03 @ 14:37:01
URL: http://duvetmia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0