jag måste också!

Hahahaha josefine mourujärvi är härmed riktigt blondförklarad ;) (y)

ssofia.<3 :
Gubben frågade:
-Hur mår du?
Den andre svarade:
 -Jag mår urdåligt!
Gubben frågade:
-Har du också svalt en klocka?
ssofia.<3 : HAHHAHHAHAHAHAAH XD
'            °Jossan  (R) ♥: Den var kass xD HAHA
ssofia.<3 : Nej XD
ssofia.<3 : den va  URkul XD XD
'            °Jossan  (R) ♥: hahha nej
'            °Jossan  (R) ♥: elller AHA JAG FATTADE DEN NU XD
'            °Jossan  (R) ♥: HAHAHAHAHAHAHA
ssofia.<3 : HAHAHAHAHAHAHAHAHA  BLONDMOMENT!

ja vissa dagar är..  ju som dom är x]
just nu sitter jag och kollar på grey's anatomy och väntar på att hela familjen ska komma hem så att vi kan äta Grillat & Tårta, jag har städat idag (y) välbehövt kan jag säga.

wopp! nu kommer det någon :D :D pusspuss
btw jag saknar daniel !!! <3


Kommentarer
camilla dahlman

jag fattar inte? :D

2009-05-27 @ 18:26:03
URL: http://cdahlman.blogg.se/
jossan

HAHAHAHA KLOCKREN (a)



ovanligt att inte du fattar camilla (a) <3 haha

2009-05-27 @ 20:14:46
URL: http://lifebyjosefiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0