i got it from my moma !

hemma igen =D
Nu är jag röd/brun hårig istället för typ mörkbrun/röd/gul hårig xD haha
Jag och frida tog tåget upp till trollhättan och mötte fridas kusin michaela, as trevlig tjej =D sen gjorde vi en avfärgning på mitt hår och då blev det rött =D Haha sen färgade hon det brunt och det blev as bra =D
sen tog vi bussen hem med michaela och det tog fasen 1.5 h -.- lite segt men men =P sen väl i göteborg igen så gick jag och köpte en  bh innan jag tog bussen hem och så. jag har bara varit hemma sen 17 och ätit mat så det tog typ hela dan =P hähä
trött som ett as är jag med (y) men what the heck.
Har inte orkat ta någon bild på håret så det får ni se någon annan dag :D haha och nu ska jag kila !!
Ha det kanoners ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0