How do i get u alone?

Godmorgon :)

Och precis när ett rätt långt inlägg är klart så kraschar Firefox och allting försvann -.- ååh hur segt är inte det då !? nu blir det till att skriva om allt.

Idag vaknade jag upp i samma säng som daniel <3 igår va vi iallafall på bio med michelle,robin,frida,christoffer,jossan&mattias :D Vi såg The haunting in connecticut* som va sjukt bra&jävligt läskig. Men att den är baserad på en sann histora är lite svårt att tro. det händer lite mer saker än vad man skulle kunna tro har hänt. den är iallafall värd att se men helst på bio för annars blir det inte samma känsla! :D

Idag vet jag iallafall inte vad som händer riktigt, tar nog dagen som den kommer typ :)
Imorgon kommer syster hit, henne har jag saknat & hon har även med sig en navelpiercing och ett par jeans till mig, får bara hoppas att jeansen passar annars får jag lära mig sy in/sy om jeans :D
Och förresten om det är någon som kan sy in jeans så skriv hur !! jag vill & måste verkligen veta hur ;D






*- När familjen Campbell flyttar till norra Connecticut märker de snart att deras charmiga sekelskifteshus har en obehaglig historia – inte nog med att det tidigare varit en begravningsbyrå där obegripliga saker inträffat, dessutom var den tidigare ägarens synske son Jonah ett demoniskt sändebud som kunde öppna portarna till den andra sidan för att släppa genom osaliga andeväsen. Nu väntar ofattbar terror när Jonah återvänder för att släppa lös en ny form av ondska på den oskyldiga och ovetande familjen. The Haunting in Connecticut är baserad på en sann, skakande historia om en familjs skrämmande möte med det övernaturligas allra mörkaste krafter.

Jag tycker att filmen va hur bra som helst och väldigt läskig och ibland till och med lite sorglig. Att allting i filmen skulle ha hänt i verkligheten har jag lite svårt att tro för vissa saker va lite väl filmaktiga. Men filmen är endå hur värd som helst att se ! :D

Ha det super duper ;) Pusshaj <3


Kommentarer
Anonym

kissie eller blondinbella eller någon annan random har lagt upp på sin blogg hur man syr in jeans, tror det var kissie! :D kolla där haha

2009-05-09 @ 13:00:39
ida

jag kmr aldrig våga se den :(

2009-05-11 @ 18:04:37
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0