home at laaaaaaaaaaaast !

HEEEEEEEEEEEEEEEJ :D

hoho nu är jag äntligen hemma i mitt egna hus och i min sköööna säng! :D
och jag vet att någon har saknat min uppdatering nämner inga namn ida, men så kan det vara ;> haha
åkte ju som sagt ut med husvagnen i torsdags , och då åkte vi till Åsa en bit utanför Kungsbacka. sen på fredagen tog vi en liten tripp till ullared och jag hittade massa fina saker :D
sen så lördag låg jag bara och solade hela dagen vilket va jävligt skönt ! :D och nu idag så har jag åkt bil och städat (Y)

idag måste jag egentligen plugga lite för jag har historia prov imorgon om Första världskriget !! segt, men jag tar det innan jag går och lägger mig, det är ingen ide att pressa in allt :P

men nu ska jag ta hand om massa andra saker, så vi hörs ! (L)

PUUUUUUUUUUUUUUUUUSS :D<3


Kommentarer
jossan

jag har saknat din uppdatering :D <3

2009-05-24 @ 20:55:11
URL: http://lifebyjosefiine.blogg.se/
Ida

ja, jag har saknat din uppdatering din korv ;D<3

2009-05-24 @ 20:59:33
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0