Get ready

Haaaj!

Hur é läget ? det är lite si och så med mig, jag börjar bli förkyld. just nu är jag redigt tät i näsan och kan nästan inte svälja. Nyser stup i kvarten gör jag med (y) tur att det inte är någon mer skola förrens på måndag.
Idag gick jag till skolan och gjorde matte nationella, det kändes som det gick bra men jag vettefan. efter det åkte jag hem för som sagt jag mår inte bra. och på bussen hem så va det världens grinigaste busschaffis! han förstog inte själv att stopp saken va trasig och att den lyste hela tiden, så självklart kommer han bak till oss alla som sitter där och börjar skälla på oss att vi inte ska trycka på knappjäveln hela tiden. och när vi har sagt till honom att ingen gör det så gick han tillbaka och fortsatte köra. Men efter ett tag så kommer han bak och säger till enbart mig. antagligen för att jag va den enda unga. ( åker man buss innan ett på dagen är det oftast bara pensionärer på bussarna ) och så börjar han tjaffsa med mig och jag blir skit sur såklart. sen går han tillbaka och åker iväg. och åker sista biten hem och sen slänger jag av mig kläderna och solar! Haha men det varade inte så länge för solen gick imoln hela tiden så jag tog en dusch istället och sen en stoor varm kopp te i soffan !
Jag har försökt skriva på min rapport ett flertal gånger, men det går fasen inte. jag fastnar alltid och vet inte vad jag ska skriva så nu har jag gett upp det!
jag skrev klart historia frågorna till Första världskrigs provet. får hoppas det går bra så jag får det där jävla VG:t som jag tjatar om xD

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska sova lite, eller om jag ska kolla på family guy, eller varför inte en film xD ahah

nerrå.

Ha det bra <3


Kommentarer
Ida

låter precis som att du mår som mej.. fast jag är redan förkyld och all den skiten och varit det i ca en vecka, men det går fan inte över :/ krya på dej sötnos <3

2009-05-19 @ 18:06:41
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0