get ready =D

Hejsanhoppsan :D
kom precis hem från frölunda, jag helen frida och christoffer va och kollade på när esteterna på skolan gjorde sin Abba-show, dom va skit duktiga och dom som sjöng va både as bra & några lite mindre bra , haha isch va sugen jag blev på att börja sjunga nu, tror jag ska försöka fixa det på något sett ;) hoho
just nu sitter jag här i sängen och äter godis, och väntar på att daniel ska ringa! han ringde och väckte mig imorse -igen- bara för att jag är ledig och inte han haha,
hela dagen idag har jag bara suttit och kollat på film, jag gjorde negerbolls-smet också och bara åt hahaha, allt till mig !! gott va det med ;)

och nu äre så dåva att jag har ett dilemma!!!
Imorgon åker mamma och pappa iväg med husvagenen, då blir jag och min bror ensamma hemma, han lär ju vara ute med kompisar och sånt, och jag hatar att vara själv hemma, (mitt hus är läskigt) och inga av mina kompisar är tillgängliga :/ 
då kommer frågan.  Ska jag åka med mamma och pappa från Torsdag till Söndag, eller ska jag stanna hemma och vara skraj hela tiden? aargh jag får beslutsångest & jag vill båda xD förresten så är jag sjuk med & åker jag med mams&paps så lär ju dom ta hand om mig Hoho ! =D

Japp, men nu ska jag se om det går nått skoj på tv:n ;>  ha det bäst och glöm inte säga vad jag ska göra imorgon..!
tjingeling darlings <3


Kommentarer
Ida

om du är kvar här hemma, så kan vi ses :D för jag ska ut till torslanda imån ändå så (y) :)

2009-05-20 @ 22:10:42
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0