Fairytale

godmorgon =D

Sovit gott ? det har jag iallafall, jag sov hos daniel inatt. vi kollade på robinson / american pie & eurovision. jag måste säga att till en början så va jag sjukt besviken på att norge fick alla 12or men sen när man hade hört deras låt ett antal gånger så blev jag gladare , den är rätt go endå. fast än jag ville att Azerbaijan skulle vinna så är jag nöjd med att vårat grannland norge vann =D

idag ska jag inte göra så jätte mycket, tänkte plugga lite så jag kan få mvg i estetisk verksamhet & få minst godkänt på cprapporten.

"
i'm in love with a fairytale, even though it hurts. i don't care if i loose my mind"




listen and enjoy <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0