done

HAHAHAHAHAHA tillåt mig skratta, den lila designen jag hade innan jag ändrade till denhär (vet inte om alla hann se den) men iallafall så visade det sig att jossan med hade bytt till den och vi båda viste inte att vi hade likadant, och så har det typ varit ett tag nu. på facebook får vi alltid samma resultat på testen xD idag sa vi samma grejer, och det börjar bli skrämmande detta :D vi kommer väl antagligen växa ihop och bli siamesiska tvillingar efter sommaren ;)
 men såhär blev iallafall min blogg nu. jag är rätt nöjd och jossan är tyvärr missnöjd för hon tyckte med denna va snygg, (tillochmed samma smak)
du&jag jossan!<3

sen är det såhär att imorgon fyller min älskade pappa år :D
på torsdag så fyller ingen mindre än Ida-äckel-Gustafsson år :D
och på fredag har jag och daniel en månad! <3

så är det förstår ni och nu är jag nästan som en bastu och jag funderar på att duscha nu eller imorgon eftersom jag endå är ledig (y)

pusshaj<3


Kommentarer
Ida

jag fyyyyyyyyller år! :O :)

2009-05-26 @ 20:58:42
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/
JOSEFIIINE :D

hahahah vi är eliiit du & jag sofia :D



men har du & daniel en Måndag? ;) inte en månad då?:D

2009-05-26 @ 22:17:41
URL: http://lifebyjosefiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0