cry my a river

Hejhej, jag kollade runt lite på youtube och så kom jag och tänka på Tsunamin i thailand 2004 och så hittade jag denna filmen




man kan inte låta bli att fälla en tår när man ser den, hur allting bara försvinner på mindre än 5 minuter. och hur allt vatten bara försvinner på några minuter. hur något så fint kan förstöra så mycket. det är helt sjukt och alla människor som försöker rädda sig själva samtidigt som dom försöker rädda andra. jag hade aldrig klarat av att vara där då det hände. lider verkligen med alla som förlorade någon i den tsunamin. tänk på hur många det var som förlorade sina hus. usch det är så jävla hemskt verkligen. :'/ ! 
jag va bara tvungen att skriva detta ! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0